Kun joku askarruttaa, me autamme.
Täältä löydät vastauksia yleisimpiin lahjakortin antajien ja saajien kysymyksiin.
Jos et löydä vastausta kysymykseesi, olethan yhteydessä myyntiimme (myynti@innoflame.fi, puh. 0207 433 601) tai asiakaspalveluumme (asiakaspalvelu@innoflame.fi, puh. 0207 433 600).
Taina Engström
Myyntiassistentti
Innoflame Oy
Kysymykset ja vastaukset
Lahjakortin saajalle
Olen saanut Perfect Finnish -lahjakortin. Mitä teen nyt?
Lahjakortin lunastaminen on helppoa. Klikkaa sivuston yläreunasta Lunasta lahjakortti -linkkiä ja seuraa ohjeita. Kun olet valinnut mieleisesi lahjan, toimitamme sen sinulle Suomeen noin 4–7 ja EU-maihin noin 7–10 arkipäivän kuluessa.
Voinko lunastaa lahjakorttini, vaikka se on vanhentunut?
Lahjakortti täytyy käyttää viimeistään siihen merkittynä päivänä. Vanhentuneita lahjakortteja ei valitettavasti voi lunastaa.
Voinko lunastaa lahjakorttini puhelimitse?
Perfect Finnish -lahjakorttien tuotteet vaihtuvat jatkuvasti sesongin mukaan. Siksi suosittelemme valitsemaan lahjatuotteen helposti sivustomme kautta. Jos tämä ei jostain syystä ole mahdollista, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme (puh. 0207 433 600).
Miten tilaamani lahja toimitetaan?
Tuotteet toimitetaan Postin Postipaketti- tai SmartPost -kuljetuksella. Mikäli valitset aineettoman lahjan, saat lunastuksen jälkeen sähköpostiisi koodin, jolla pääset käyttämään valitsemaan palvelua.
Miten kauan lahjakortti on voimassa?
Näet lahjakortin voimassaoloajan kortin sisäsivulta, sähköposti- tai tekstiviestistä tai sähköpostin liitteenä toimitetusta PDF-liitetiedosta.
Voiko lahjakortin vaihtaa rahaksi?
Lahjakorttia ei voi vaihtaa rahaksi.
Voinko tilata korkeamman hintakategorian tuotteita, ja maksaa erotuksen?
Lahjakortilla voi lunastaa vain lahjakortin kategorian tuotteita. Tuotevalikoima elää sesongin mukaan. Jos et nyt löydä sopivaa tuotetta, voit odottaa ja lunastaa lahjakortin myöhemmin. Muista kuitenkin lunastaa lahjasi kortin voimassaoloaikana.
Voinko lunastaa alemman kategorian lahjan lahjakortillani?
Lahjakortilla voi lunastaa vain lahjakortin oman kategorian tuotteita.
Tuotevalikoima elää sesongin mukaan eli jos nyt et löydä sopivaa tuotetta, voit odottaa ja lunastaa lahjakortin myöhemmin.
Muista kuitenkin lunastaa lahjasi kortin voimassaoloaikana.
Voinko vaihtaa minulle toimitetun tuotteen toiseen saman kategorian tuotteeseen?
Jos tuotteessa ei ole vikaa, tuotevaihtoon ei ole oikeutta. Viallisen tuotteen vaihdamme luonnollisesti ehjään veloituksetta. Väärän kokoista tekstiiliä emme vaihda toiseen. Tutustu joka tuotteen kokotaulukkoon ennen tilaamista.
Kun palautat viallisen tuotteen, mainitsethan Postin henkilökunnalle, että kyseessä on asiakaspalautus 605202/PORIN Innoflame Oy:lle. Muista pyytää ja säilyttää kuitti. Palautusosoite on Innoflame Oy, Kirrintie 2, 28880 PORI.
Onko tuotteilla takuu?
Tuotteilla on vuoden takuu toimituspäivästä.
Etkö löytänyt vastausta kysymykseesi?
Kysymykset ja vastaukset
Lahjakortin ostajalle
Minkä arvoinen lahjakortti on?
Lahjakortin ostaja voi valita lahjakortin arvon. Lahjakortteja on useita eriarvoisia ja voit tutustua niihin valikoimasivulla. Hinnat sisältävät toimituskulut. Huomioithan, että painettujen korttien hintaan lisätään 2,50 €/kpl. Hinnat ovat alv. 0%.
Miten lahjakortit toimitetaan?
Lahjakortit voidaan toimittaa sähköpostina, PDF-tiedostona sähköpostitse, tekstiviestinä tai painettuna postitse. Sähköposti- tai tekstiviestinä toimitettavat lahjakortit lähetämme suoraan vastaanottajille. PDF-lahjakortit toimitamme joko yhtenä liitteenä tai erillisinä liitteinä tilaajan sähköpostiosoitteeseen. Painetut lahjakortit toimitamme tilaajan postiosoitteeseen. Huomioithan, että painettujen korttien lisähinta on 2,50 €/kpl.
Millä maksutavoilla lahjakortit voi maksaa?
Käytössämme on Paytrail -maksupalvelu. Voit käyttää maksamiseen kotimaisia verkkopankkitunnuksia sekä luottokortteja.
Yritykset voivat tilata lahjakortteja myös laskulla. Halutessasi lisätietoa lahjakorttien laskutuksesta, olethan yhteydessä myyntiimme, joka palvelee numerossa 0207 433 601.
Voiko lahjakortteja tilata puhelimitse?
Voi toki. Myyntimme palvelee numerossa 0207 433 601.
Voiko lahjakortteja personoida?
Kyllä. Lahjakortin toimitustavasta riippuen voit muokata esimerkiksi lahjakortin tervehdystekstiä, logoa ja kuvaa.
Myös lahjavalikoima on mahdollista räätälöidä sekä hinnaltaan että tuotteiltaan toiveiden mukaiseksi.
Myyntimme kertoo mielellään lisää personointimahdollisuuksista ja lahjavalikoiman räätälöimisestä numerossa 0207 433 601.
Voiko lahjakorttiin liittää henkilökohtaisen viestin?
Kyllä. Lahjakorttia tilatessa voit syöttää henkilökohtaisen tervehdyksen ja haluamasi kuvan - vaikka yrityksen logon tai valokuvan. Tervehdyksesi näytetään lahjan saajalle kun koodi on syötetty lunastussivulla. Tämä sisältyy lahjakortin hintaan.
Voiko saada yksilöllisen lahjavalikoiman yritykselle?
Halutessasi voimme räätälöidä yrityksellesi toivomustesi mukaisen lahjavalikoiman, josta lahjakortin saajat voivat valita mieleisensä lahjan. Valikoiman räätälöinti on mahdollista, kun tilaat vähintään 200 lahjakorttia.
Jos haluat lisätietoja yksilöllisestä lahjavalikoimasta, palvelemme sinua numerossa 0207 433 601.
Kuinka kauan lahjakorttien toimitus kestää?
Sähköpostitse toimitettava lahjakortti saapuu sähköpostiin lähes välittömästi tilauksen jälkeen. Painetut kortit toimitetaan noin kahden viikon kuluessa siitä, kun aineisto on saapunut meille.
Miten verottaja suhtautuu lahjakorttiin?
Henkilökunnalle voi antaa verovapaasti enintään 100 euron arvoisen (sis. alv.) lahjan tai lahjoja henkilöä kohden kalenterivuoden aikana. Saajalleen verovapaita ovat siis sellaiset lahjakortit, joilla lahjan voi valita tietystä, rajatusta valikoimasta. Voit siis huoleti antaa Perfect Finnish -lahjakortin henkilöstölle esimerkiksi joululahjaksi. Olemme koonneet tarkemmat verottajan ohjeet sivustollamme kohtaan: Usein kysyttyä / Lahjakorttien verotus.
Pysyvätkö lahjakortin eri kategorioiden lahjavalikoimat samoina?
Lahjavalikoima elää jokaisessa katergoriassa sesongin mukaan. Loppuunmyytyjen tuotteiden tilalle nostetaan uusia tuotteita ja näin valikoima pysyy ajan tasalla jatkuvasti.
Kuinka kauan lahjakortti on voimassa?
Perfect Finnish verkkokaupasta ostetut lahjakortit ovat voimassa vuoden ostopäivästä. Räätälöityyn lahjakorttiin on mahdollista valita myös jokin muu voimassaoloaika. Lahjakortin voimassaoloaika on aina merkitty korttiin.
Etkö löytänyt vastausta kysymykseesi?